Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z V i VI Sesji Rady Miejskiej w Bolesławcu.
1)
w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi sąsiedzkie i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,
2)
w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok,
3)
w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości niezabudowanej,
4)
w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe
na terenie Gminy Bolesławiec,
5)
w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Bolesławiec
6)
w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych,
7)
w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego na obszarze gminy na rok 2025,
8)
w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości,
9)
w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2024,
10)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bolesławiec na lata 2024-2037
5.
Informacja Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli:
1)
z dnia 17.10.2024r. w zakresie kontroli funduszy sołeckich za rok 2023,
2)
z dnia 14.11.2024r. w zakresie funkcjonowania i działalności Gminnej Komisji do spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Pełnomocnika do spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2023r. oraz kontroli umów zleceń i umów o dzieło za rok 2023.
6.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy o pracy w okresie między sesjami.
7.
Interpelacje, wnioski, zapytania.
8.
Zamknięcie obrad sesji.