« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przyjęcie porządku sesji.

3. Przyjęcie protokołu z V i VI Sesji Rady Miejskiej w Bolesławcu.

4. Podjęcie uchwał:

1) w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi sąsiedzkie i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,

2) w sprawie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok,

3) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości niezabudowanej,

4) w sprawie ustalenia stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego na nieruchomościach, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomościach wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe na terenie Gminy Bolesławiec,

5) w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe na terenie Gminy Bolesławiec

6) w sprawie określenia stawek podatku od środków transportowych,

7) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowaną jako podstawę obliczenia podatku rolnego na obszarze gminy na rok 2025,

8) w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości,

9) w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2024,

10) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Bolesławiec na lata 2024-2037

5. Informacja Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej z przeprowadzonej kontroli:

1) z dnia 17.10.2024r. w zakresie kontroli funduszy sołeckich za rok 2023,

2) z dnia 14.11.2024r. w zakresie funkcjonowania i działalności Gminnej Komisji do spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Pełnomocnika do spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2023r. oraz kontroli umów zleceń i umów o dzieło za rok 2023.

6. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy o pracy w okresie między sesjami.

7. Interpelacje, wnioski, zapytania.

8. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej